Din mai multe motive pe care n-are rost să le enumăr aici pentru că probabil sunt foarte previzibile, am decis să solicit Consiliului Baroului Cluj și Consiliului de Administrație al Filialei Cluj a Casei de Asigurări a Avocaților o detaliere a cheltuielilor din Bugetele Baroului Cluj, INPPA Cluj și CAA Cluj, în vederea exercitării informate a votului pentru aprobarea proiectelor acestor Bugete pe anul 2018, cât și pentru descărcarea de gestiune cu privire la Bugetele de pe 2017. Vă sugerez ca la Adunarea Generală să verificați în ce măsură cel puțin rubricile mai jos amintite au fost suficient de detaliate (a se vedea adresele transmise, cu privire la ce anume am solicitat să se detalieze).

Adresa trimisă Baroului Cluj (a se vedea aici) a avut în vedere detalierea următoarelor cheltuieli din proiectul de buget de pe 2017 (care va fi prezentat ca realizat la A.G. 2018):

Pentru Bugetul Baroului:

  • cheltuielile cu colaboratorii
  • publicitate
  • alte cheltuieli
  • salarii TESA
  • indemnizații SAJ, decan, prodecan, consilieri
  • sponsorizări
  • investiții

Pentru Bugetul INPPA:

  • drepturi de autor, cursuri, examene
  • alte cheltuieli (servicii prestate de terți)
  • Salarii TESA
  • Indemnizații de conducere
  • Investiții

Pentru Bugetul CAA (a se vedea detaliat cererea către Consiliul de Administrație al CAA Cluj aici):

  • alte cheltuieli (contabilitate, pază, salubritate)

  • Salarii TESA

  • Indemnizații conducere și comisia de cenzori

  • Investiții

Rubiricile au fost avute în vedere după dările de seamă comunicate de Consiliul Baroului Cluj și CAA Cluj pentru AG 2017 (a se vedea Darea de seama 2016-2017 Baroul Cluj și Dare de seama 2016 Filiala Cluj a CAA).

 

Un gând despre “Despre transparență. Cerere de detaliere a cheltuielilor Baroului Cluj, INPPA Cluj și CAA Cluj

Lasă un răspuns