Baroul Cluj: măsuri pentru ușurarea plății contribuțiilor avocaților, după sesizarea problemei de către o colegă avocat, în mediul online

Recent, Consiliul Baroului Cluj a decis prelungirea cu o oră și jumătate (9-14 în loc de 10,30-14) a programului cu publicul casieriei și al secretariatului. De asemenea, a decis că:

  1. În termen de 6 luni se va pune în funcțiune un nou sistem informatic pentru evidența membrilor, a creanțelor contributive și efectuarea incasărilor prin casierie, sistem care va asigura o performanță mult superioară in ce privește timpul de răspuns (durata operațiunilor de încasare), operabil multiutilizator.
  2. Odată cu migrarea pe noul sistem informatic vor fi instalate aparate POS pentru încasarea prin card a contribuțiilor.
  3. Se vor asigura toate condițiile tehnice și logistice pentru ca încasarea contribuțiilor să fie operabilă pe ambele posturi de lucru existente.

Important de precizat legat de aceste decizii e faptul că ele au fost luate ca urmare a sesizării lor de către una dintre colegele avocat din cadrul Baroului Cluj, Mihaela Morar, în cadrul grupului Forumul Avocaților:

mihaela-morar-problema-plati

Ca urmare a acestui mesaj, decanul Baroului, Mircea Pop, a sesizat pertinența nemulțumirii exprimate de colega noastră și a introdus pe ordinea de zi a ședinței de consiliu din data de 19.01.2017 soluționarea celor semnalate.

Morala acestei postări: oricând există nemulțumiri cu privire la modul de funcționare al profesiei la nivel local sau central e bine să le sesizăm și să folosim cât mai multe mijloace de a le vedea rezolvate.

E de apreciat rolul activ pe care l-a avut în această situație decanul baroului Cluj. Spun asta, în speranța că nu va rămâne un caz izolat.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.