Recent, Consiliul Baroului Cluj a decis prelungirea cu o oră și jumătate (9-14 în loc de 10,30-14) a programului cu publicul casieriei și al secretariatului. De asemenea, a decis că:
- În termen de 6 luni se va pune în funcțiune un nou sistem informatic pentru evidența membrilor, a creanțelor contributive și efectuarea incasărilor prin casierie, sistem care va asigura o performanță mult superioară in ce privește timpul de răspuns (durata operațiunilor de încasare), operabil multiutilizator.
- Odată cu migrarea pe noul sistem informatic vor fi instalate aparate POS pentru încasarea prin card a contribuțiilor.
- Se vor asigura toate condițiile tehnice și logistice pentru ca încasarea contribuțiilor să fie operabilă pe ambele posturi de lucru existente.
Important de precizat legat de aceste decizii e faptul că ele au fost luate ca urmare a sesizării lor de către una dintre colegele avocat din cadrul Baroului Cluj, Mihaela Morar, în cadrul grupului Forumul Avocaților:
Ca urmare a acestui mesaj, decanul Baroului, Mircea Pop, a sesizat pertinența nemulțumirii exprimate de colega noastră și a introdus pe ordinea de zi a ședinței de consiliu din data de 19.01.2017 soluționarea celor semnalate.
Morala acestei postări: oricând există nemulțumiri cu privire la modul de funcționare al profesiei la nivel local sau central e bine să le sesizăm și să folosim cât mai multe mijloace de a le vedea rezolvate.
E de apreciat rolul activ pe care l-a avut în această situație decanul baroului Cluj. Spun asta, în speranța că nu va rămâne un caz izolat.