Drept la replică (Alin Golban)

Precizarea mea: Ca urmare a articolului Răutățile unui jurnalist-jurist dl. Alin Golban mi-a transmis pe e-mail dreptul la replică de mai jos. Îl redau integral astfel cum acesta l-a scris, fără alte precizări, așa cum este corect din punct de vedere al deontologiei jurnalistice:

„Referitor la articolul ”Răutățile unui jurnalist-jurist”, publicat pe site-ul avocaturaltfel.ro, formulez următorul drept la replică și solicit publicarea lui pe același site:

Termenii ”zeflemitor” și ”miștoul” cu privire la un articol de pe site-ul Clujust.ro nu-și au locul, deoarece articolul scris de mine era unul în care doar punctam faptul că decanul Baroului Cluj, Mircea Pop, a trimis un e-mail de promovare a unui eveniment ce nu are legărură cu avocatura. De asemenea, Dan Chertes, autorul articolului de pe avocaturaltfel.ro, nu are niciun amestec în articolul de pe Clujust.ro

În continuare voi demonta două speculații și minciuni ale autorului Dan Chertes. Aceasta spune că ”Aparent, și dl. Golban este abonat la newsletter-ul Baroului Cluj, fiindcă altfel mi-e greu să-mi dau seama cum a aflat de informarea respectivă”. Nu am fost și nici nu sunt abonat al acestui newsletter, ci am aflat foarte ușor de informație de la mai mulți avocați cu care sunt prieten. 

 A doua afirmație pe care vreau să o demontez este cu aadevărat defăimătoare și mincinoasă: ”Aici nu pot să nu remarc un lucru în legătură cu sponsorul principal al evenimentului: NTT DATA. Până recent, bannerul acestei firme trona la loc de cinste pe site-ul dl. Golban (a fost foarte recent înlocuit de reclama la Mega Image). Numai eu simt un strop de invidie în glasul dl. Golban pentru pierderea respectivă? Numai mie mi se pare că lupta lui cu colegi (Ion Novăcescu) care, aparent, îi „fură” sponsorii se poartă lovind în oameni (Mircea Pop) care n-au nicio vină că dl. Golban pierde un sponsor sau altul?”

Eu am avut contract clar și fix pe două luni cu NTT Data, începând cu 6 martie. Precizez că de fiecare dată când are o campanie, bannerele NTT apar pe toate site-urile de presă din Cluj. Faptul că bannerul a fost înlocuit cu unul de la Mega Image arată că nu am suferit nicio pierdere. De asemenea, NTT Data sprijină numeroase evenimente, cum este cel al lui Novăcescu.

Așadar, răutățile și specualțiile aparțin lui Dan Chertes, nu subsemnatului.

Alin Golban administrator CLUJUST.ro”

Lasă un răspuns